Til nye studenter

Vi i Kultura vil ønske alle nye studenter på kulturminneforvaltning hjertelig velkommen til det beste studiet på hele Dragvoll! Vi håper alle får en flott fadderuke sammen med oss og at det blir en bra start på det nye skoleåret. Vi håper samtidig at dere vil ta del i vår herlige linjeforening slik at vi forsetter det gode samholdet på tvers av kullene.

Om immatrikuleringsdagen:

Immatrikuleringsdagen er tirsdag 16. august for både nye bachelor- og masterstudenter. Da vil dere først være med på seremoni og bli kjent-opplegg på campus Gløshaugen fra kl. 09:15. Møt opp på plenen bak hovedbygningen på Gløshaugen. Buss 5 og 22 stopper like ved på bussholdeplassen ved navn «Gløshaugen Nord». Etter immatrikuleringen blir dere fraktet videre med gratis busser til vårt campus på Dragvoll med buss kl. 11:30. Da må dere følge strømmen til gymsalen i Idrettssenteret og se etter vår fine fane med en stor rødmalt telefonkiosk (logoen vår) på! Der vil dere møte våre herlige faddere Didrik (faddersjef), Marita og Pernille. Dere får utdelt fadderukeplan fra oss. Når vi alle er samlet går vi videre til et grupperom i hovedbygningen på Dragvoll, blir kjent med resten av folket i linjeforeningen og tar en rundtur inne i bygget. Vi tar også en gjennomgang av fadderukeplanen og kort info om hva som er viktig å huske på som ny student.

Har dere spørsmål må dere ikke nøle, vi vil gjerne deres undring høre!

Ludvig Det er fali’ det… Der tar du feil Ludvig! Ta kontakt med oss, vi er glade for spørsmål og vil gjerne hjelpe!

Sjekk også ut info dere finner på fanen «ny student».

Vi gleder oss til å møte dere!